nokkloom
huviline
Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS
|
postitati 22.10.15 20:33
|
|
|
Octavia RS - 2007 - nokkloom
Jutt sellest, kuidas ma oma autot valisin võiks olla vast kilomeetri pikkune, kuid pärast 2 aastat kestnud otsinguid lõppesid need lõpuks ühe väikese
Skoda Octavia RS variandi juures.
Autost endast:
Tegemist on vana Skoda klubilise masinaga. Sõitnud miskisugused 133k kilomeetrit oma 8 aastase eksistentsi juures. Hooldatud on aparaati vaid
esinduses ning peaks igati tubli aparaat olema. Rüüpab bensiini, sööb ära kõik mis paagis on.
Tütarlastele vägagi meeldib, liigub hästi edasi ja näeb täitsa okei välja nii väljast kui seest. Emale ka meeldib, võtab kõik moosipurgid/jogurtid
Hiiumaalt kaasa.
Hetkel tuvastatud puudused, mis vajaks tähelepanu:
Kogu ümberringne toimuv liiklus toimub liiga aeglaselt ning kiirusepiirangud on liiga madalad.
Tagaamordid lekivad
Väidetavalt on üks käigukasti padi läbi
Rooste uksel ja küljekarpidel (tuleks ennem talve ära likvideerida, kui kellegil on soovitusi, et kus seda teha oleks vägagi teretulnud). Vihjed, et
mida teha et kivid küljekarpe uuesti värvist puhtaks ei lööks oleks ka teretulnud.
Kiirusehoidik töötab nagu jumal juhatab (kontaktid vajaks vast puhastamist)
Vihmaandur on ka suhteliselt segane (vast on kojamehed praeguseks liiga kulunud)
Mootor lekib kah õli veits, esinduse jutu järgi suhteliselt tavapärane konkreetsel mootoril.
Parkimisandureid pole.
Suverehvid on täiesti slikid.
Kunstipäraseid pilte hetkel ei ole, tõenäoliselt leiab eelmise omaniku teemast .
|
|
|
tsekkar
huviline
Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144
Kasutaja on eemal
Auto: O3 4x4 black
|
postitati 23.10.15 09:58
|
|
|
Mina lasin panna läbipaistva kile nendesse kohtadesse, kus kippus vesi ja kivid värvi kulutama.
Püsikal jah, klemmid mustad. Võta lahti ja puhasta ära, peale seda toimib ilusti jälle.
|
|
|
nokkloom
huviline
Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS
|
postitati 05.11.15 17:44
|
|
|
Auto käis Laagri Skodas jälle külas, kui hoolduse ajal ei osatud öelda, et kuskohast õli lekib, kuna õli liiga palju, siis 2 nädalat hiljem tõdeti, et
vast ei leki õli, kuna mootor kusagilt õline ei olnud. Ehk äkki oli keegi varasemalt lihtsalt mööda kallanud vms. Kes teab, hetkel ei hooli
Lisaks vahetati kojamehed ära+ tellisin kummimatid talve jaoks. Eeldame, et nüüd vihmaandur toimib ka paremini.
Püsika klemmid said ka ära puhastatud ja nüüd funktsioneerib normaalselt. Kui keegi peab seda kunagi ise tegema, on protsess suhteliselt lihtne. Vaja
vaid üht torx 10 (äkki oli 8, ei mäleta) kruvikat.
1. lahti võtta püsika sanga ots küünte abil nt (juhist eemal olevast soonest tuleb lahti)
2. ühendada lahti püsika lüliti
3. keerata 2 kruvi ära
4. võtta trükkplaat välja
5. pabertaskuräti või asjaga teha mustad ribad puhtaks (vähemalt mul oli seal mingi veider must ollus peal). Mingeid lahusteid ei soovitata
kasutada.
6. lappida uuesti asi kokku, pärast seda võiks funktsioneerida.
Parem tagumine rehv kulub veits rohkem kui vasakpoolne, kui amortide vahetuseks läheb, siis vast tegeleb sellega.
Lamellid ronisid ka alla, ei viitsi uisutama hakata esimese lumega
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 06.11.15 15:15
|
|
|
Vahetasin sõbra skodal selle lüliti uue vastu ,netist tellides maksis samapalju kui statoili kuldpesu
|
|
|
nokkloom
huviline
Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS
|
postitati 06.12.15 14:49
|
|
|
Taga amordid, käigukasti padi lastud ära vahetada, sillad reguleeriti kah ära. Tagumised rehvid tuleks kah ära vahetada, väideti, et nende pärast
veidi hüppabki aegajalt.
Õ•lileke siiski lõpuks leiti, väidetavalt turbo ülerõhu klapp ajab veidi õli välja.
Vihmaandur töötab ikka veidi nagu jumal juhatab, tahab suhteliselt palju tundlikuse lülitiga mängimist saada. Tüütu
|
|
|
nokkloom
huviline
Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS
|
postitati 28.12.15 11:17
|
|
|
Parkimisandurid sai taha monteeritud, veidi valjud on, peab vist mingi takisti vahele toppima vms.
Ega keegi ei oska arvata, et mis võib põhjustada seda, et sooja mootoriga tühikäigul pöörded on liiga kõrged ja ujuvad ülesse alla (1100-1900 rpm,
normaalne oleks ca umb 750 rpm tahhomeetri järgi), külma mootoriga on kõik tavapärane.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 29.12.15 08:06
|
|
|
Õ•hu või vaakumi leke näiteks.
Ma ei mäleta kas sellel autol tühikäigu mootor on ,muidu vahest need kipuvad kinni jääma ,kuna soga täis.
|
|
|
nokkloom
huviline
Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS
|
postitati 29.12.15 13:32
|
|
|
Probleem oli totralt lihtne. Õ•livarras oli pisut välja jäänud ja siis sai liiga palju õhku ning läks segadusse omadega. Positiivne oli ka see, et
Skoda Laagri esindus ei küsinud eurotki selle vea leidmise eest
Homme läheb ka ülerõhu klapp lõpuks vahetusse, siis on ehk tehnilise poolega kõik timm.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 30.12.15 10:57
|
|
|
Kas sa mõtled ülerõhuklapi all diverter valve'i? Kui jah, siis asenda see kindlasti uuema tüübi klapiga - see on kolviga. Vanem ehk membraaniga klapp
ei tööta pikalt ega ka hästi.
|
|
|
nokkloom
huviline
Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS
|
postitati 12.03.16 09:04
|
|
|
Auto käis keretöödes ka ära lõpuks. Pakkumine oli väga mõistliku numbriga ning vähemalt esmapilgul tundub, et töö on korralikult tehtud.
Selleks, et asi kauem kestaks sai esindusest juurde võetud ka esimesed porisirmid ning varsti plaan ka lasta ära kiletada küljekarbid.
|
|
|