Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbo probleem? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2798)
MikkM
huviline



Registreerunud 17.08.15
Postitusi: 38

Kasutaja on eemal


postitati 02.03.16 08:18 Tsiteeri
Turbo probleem?



Tere! 2 päeva olen pannud tähele et autol pole tõmmet. Tundus et turbo ei rakendubud järgi. Samas seda tundsin külmamootori puhul. Kui natuke aega sõitsin siis asi nagu paranes tunduvalt. Tuli tõmme ka.
Auto on 1.9 66kw skoda octavia 2003.a.
Kas probleem on turbos või võivad muudki asjad seda mõjutada? Mingid turbo rõhud? Vale kütus? Niiskus? Mingid filtrid?
Mure on suur, palun abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 02.03.16 08:37 Tsiteeri


Seal on ka vaakum?voolikud, mis eeldatavalt juhivad turbo tööd, mis võivad olla lahti tulnud-lekkida. Kunagi sarnase mootoriga ringi vurades oli 2x juhus, et õhufiltri vahetamisel oskas mehaanik väidetavalt mingi vooliku lahti tõmmata ehk ei pea sugugi just turbo ümber toimetama. Üks kord juhtus nii esinduses. Kui kurtma läksin, et jõudu pole, siis tehti 5min-ga korda muidugi.
Kontrolli, võibolla ongi sarnane lihtne probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 02.03.16 08:38 Tsiteeri


Lõhnab turbo ülerõhu klapi järele, mis vististi hästi liikuda ei taha ja kipub irvakile jääma. Sellest ka jõu puudus, kuna kogu turbo rõhk lahkub ilma mootorit külastamatta. Üsna tavaline teema, et vanematel autodel seda puhastada/vahetada tuleb. Sellega peaks iga normaalne töökoda hakkama saama...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MikkM
huviline



Registreerunud 17.08.15
Postitusi: 38

Kasutaja on eemal


postitati 02.03.16 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: viiking
Seal on ka vaakum?voolikud, mis eeldatavalt juhivad turbo tööd, mis võivad olla lahti tulnud-lekkida. Kunagi sarnase mootoriga ringi vurades oli 2x juhus, et õhufiltri vahetamisel oskas mehaanik väidetavalt mingi vooliku lahti tõmmata ehk ei pea sugugi just turbo ümber toimetama. Üks kord juhtus nii esinduses. Kui kurtma läksin, et jõudu pole, siis tehti 5min-ga korda muidugi.
Kontrolli, võibolla ongi sarnane lihtne probleem.

Tere. Ma tegelikult ei tea kas seal on vaakumiga midagi teemist. Ma ei tunne seda mootorit veel hästi. Kus kohas need voolikud olid mida Te mainisite?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MikkM
huviline



Registreerunud 17.08.15
Postitusi: 38

Kasutaja on eemal


postitati 02.03.16 09:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Lõhnab turbo ülerõhu klapi järele, mis vististi hästi liikuda ei taha ja kipub irvakile jääma. Sellest ka jõu puudus, kuna kogu turbo rõhk lahkub ilma mootorit külastamatta. Üsna tavaline teema, et vanematel autodel seda puhastada/vahetada tuleb. Sellega peaks iga normaalne töökoda hakkama saama...

Kas see ülerõhu klapp asub kerges kohas ja kas selle puhastamine ja kättesaamine on ka ise tehtav?
Aga kõigepealt kust see üles leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 02.03.16 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MikkM
Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Lõhnab turbo ülerõhu klapi järele, mis vististi hästi liikuda ei taha ja kipub irvakile jääma. Sellest ka jõu puudus, kuna kogu turbo rõhk lahkub ilma mootorit külastamatta. Üsna tavaline teema, et vanematel autodel seda puhastada/vahetada tuleb. Sellega peaks iga normaalne töökoda hakkama saama...

Kas see ülerõhu klapp asub kerges kohas ja kas selle puhastamine ja kättesaamine on ka ise tehtav?
Aga kõigepealt kust see üles leida?


Jään asukoha kohta vastuse võlgu kuna ei kasuta sarnast autot, "diagnoosisin" vaid antud kirjelduse põhjal mis oli antud, ja mu pojal 1,9t mootoriga passatil oli samasugune lugu. Ja tema leidis selle küll täiesti iseseisvalt üles, olles tehnikakauge inimene. Tee kapott lahti ja vaata, keerulist ei tohiks seal midagi olla. Väljalaskekollektori küljes on kindlasti kuskil turbo ja selle küljes ka see klapp. Kui ennast mugavalt ei tunne siis näita parem mõnele spetsile.... Ja ka siin foorumis leiab "tee seda ise" spetsialiste, ehk keegi neist oskab kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 02.03.16 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Tere. Ma tegelikult ei tea kas seal on vaakumiga midagi teemist. Ma ei tunne seda mootorit veel hästi. Kus kohas need voolikud olid mida Te mainisite?


Ma ise ei uurinud ligemalt kapoti all, mis seal just toimus, et nüüd õiget nõu anda. Olevat olnud vist seotud õhufiltri korpusega ehk ju siis filtri korpuse või temast lähtuva detail kandis ka mõni voolik n.ö. risti sealt üle jookseb ega maksa filtri vahetamisel agressiivselt toimetada. Kuna asi juhtus kahes eri kohas ja kahe erineva inimese käe läbi, siis mõtlesin, et võibolla on see teadmine nüüdki abiks, et voolikujama võib teinekord olla jõuetuse põhjuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.03.16 08:35 Tsiteeri


Lahtised voolikud ja lekkivad ülerõhuklapid võiks ju tõmmet rikkuda temperatuurist sõltumata. Samas neid muidugi kõige lihtsam avastada ja remontida. Kas külmalt tossab või lonkab ka kuidagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.1% - SQL: 75.9%]