Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Suverehvide valik, rehvimärgistus. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2667)
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 18.04.16 16:01 Tsiteeri
Suverehvide valik, rehvimärgistus.



Hetkel veel kahtleval seisukohal, kas jätkata veel üks suvi praeguste suverehvidega (esinduse inimese sõnul ehk veavad jaanipäevani ära) või kohe uued osta
Lihtsalt see rehvide märgistus (A,B....F)on tekitanud pisut segadust peas. Kas on oluline kütusekulu vahe D kuluklassi rehvil või B klassi omal, kui rehvijooksu enda hinnavahe võiks kujuneda kuskil 60 euro kanti, kas on mõttekas võtta soodsam aga D klassi rehv või B klassi oma pigem, nt peaks sellistele klassidele vastama Point-S Summerstar vs Hankook Kinergy Eco. Rehvimõõdud 215/60 r16 (arvestan ka 215/65 mõõduga - talvekad mul sellist mõõtu), hinnavõrdlus arvestatud rehvid24 lehekülje põhjal. Suvekaid ma arvan,et pole vaja tingimata premium klassi omi võtta (talvekatega pisut teine lugu), et sobivad pire soodsamad ka (hiinakates kahtlen - kui kellelgi Nankangide kohta miskit öelda siis palun).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 18.04.16 16:34 Tsiteeri


Seda küttekulu võrdlust pole mõtet hinge võtta ,kas kulutad 7,7 vs7,8 sajale ,pigem mõjub reaalselt kütusekulule laiem rehv.
Kõige rohkem paneks ma rehviostu juures (keskmist skodat omades) rõhku rehvimürale db.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 18.04.16 18:35 Tsiteeri


Nankang NS20 on täiesti normaalne rehv.Ei ole hiinakas vaid Taiwanis toodetud.Kuulub Good Year-i gruppi.On all kahel autol, millega aegajalt sõidan.Mõõt 205/55R16.Pidamine igati hea ja ka vesiliug ei ole kerge tulema.Minu arvamus ,et parem kui Hankook,sest need on minu arust enamuses libeda plastilaadse seguga ja seda just märjal.Isegi esimesel lumel sain nendega sõidetud ja seda üle ootuste hästi.
Neid numbreid seal märgistusel ei tasu peale mürataseme eriti hinge võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 18.04.16 18:47 Tsiteeri


OK, rääkides müratasemest, siis valdavalt jääb see 70-72 dB piiresse, üks Nexeni rehv mis hinnapoolest oli hea, aga müra oli 74dB (vist väga valus). Goodyear Excellence (sellised suvekad on ostmisest siiani) küll 68dB, aga huvitav, et nõnda vana mudelit veel saada on ja hind pole ka kuigi kutsuv ning tahaks mõnda muud tootjat kah proovida (seni vaid Goodyearid olnud - need suvekad, 3 aastat naelad ja viimased 2 aastat talvel lamellid).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 19.04.16 05:29 Tsiteeri


Vana mudel võib olla mingi laojääk ja sel puhul tuleks kindlasti iga eksemplari külje pealt tootmise aega vaadata. 5 aastat kuskil kuuri all vedelenud rehv ei pruugi eriti kaua kesta, läheb praguliseks või tulevad munad vms.
Tähistuse osas ühinen eelkõnelejatega, müratase ja vesiliu tähed on need, mida vaadata. Samas suvaline uus rehv on vesiliu vastu kindlam, kui kulunud vana.
Olen ka erinevaid Nankange üksjagu kasutanud, mõned on täitsa head olnud, mõnel kippusid servad kuidagi kiiresti kuluma ja ühed 215/65R16 mõõdus tahtsid algusest peale 100g raskuseid saada. Sellise tasakaalustamine oli alati väljakutse, sest kleebitavad raskused on väikesed ja kui veerandi velje pikkune riba kleepida, siis pink näitab juba hoopis uut tulemust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jizz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Postitusi: 73

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1.6 MPI

postitati 19.04.16 07:50 Tsiteeri


Nõustun Urmase arvamusega ning kiidan ka omaltpoolt Nankangi suverehve. Ise ostsin selleks suveks uued Nankang Sportnex AS 2+ rehvid. Fixuses oli sooduskampaania ning sain hea hinnaga kätte. Võid igaksjuhuks sealt uurida, ehk on ka praegu kampaania (veel eelmine nädal oli). Selle mudeli valisin ka võttes aluseks mürataseme 71 dB, kütusesääslikkus E ning märghaardumine A. Rehvid olid veel toodetud eelmise aasta lõpus ning AS 2+ peaks olema üks uuemaid Nankangi mudeleid.

Lisaks omaltpoolt juurde, et kindlasti mitte võtta V-mustriga suverehvi. Need teevad hirmsasti lärmi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Freddys
huviline



Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 40

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2020 Superb Combi 1,5 TSI 110kw

postitati 19.04.16 11:36 Tsiteeri


Ma Hankooki nii maha ei teeks. Kinergy Eco häda on selles, et kulub suhteliselt kiirelt.
Parem valik oleks uus mudel Ventus Prime 3, aga selle saadavus on kahtlane ja hind juba ka premium-klassi oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 19.04.16 12:53 Tsiteeri


Hankook-i kasutavad minu mäletamist mööda isegi mõned auto valmistajad.
Hea pidamine ja kiire kulumine käivad üldiselt käsikäes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 19.04.16 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Hankook-i kasutavad minu mäletamist mööda isegi mõned auto valmistajad.
Hea pidamine ja kiire kulumine käivad üldiselt käsikäes.


Kas mitte KIA-d (oleks nagu Hyundai miskeid mudeleid ka näinud) ei tulnud varasemalt tehasest Hankookidega. Sest kuna olin oludesunnil mõnda aega sunnitud liikuma Tallinnas ühistranspodiga (12 ja 13 buss-neil peatus Peterburi teel KIA keskuse ees), siis täheldasin, et uutel Sportagedel mis seal reas seisvad on all nüüd Continentalid.
Uutel Octaviatel (vist Active varustuses töömasinad) olen näinud, et on tehasest tulnud Nexenitega. Kui palju see sõltub mis firma rehv tahases alla läheb auto varustustasemest või läheb see mis parasjagu võtta on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 21.04.16 14:46 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 21.04.16 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Nankang NS20 on täiesti normaalne rehv.Pidamine igati hea ja ka vesiliug ei ole kerge tulema.


Saan aru, et teema-algataja jaoks on asi lukus ja rehvid ostetud. Kuid tahaksin ära märkida ühe enda nahal kogetu juhtumi. Sõitsin oma eelmise Fabia RS'iga millel olid all üle kulumispiiri kulunud Goodyear Eagle F1 rehvid rehvivahetusse ja seat tagasi uute Nankang NS-20-tega koju. Enda üllatuseks saabus Nankangil vesiliug märgatavalt (10 km/h) varem :D . Alguses arvasin, et rehv on veel uus ja libe kiht on peal, kuid paremaks asi ei läinudki. Samuti oli suur vahe kuival asfaldil - pidamine oli sama nagu Eagle F1-l märjal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 22.04.16 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Nankang NS20 on täiesti normaalne rehv.Pidamine igati hea ja ka vesiliug ei ole kerge tulema.


Saan aru, et teema-algataja jaoks on asi lukus ja rehvid ostetud. Kuid tahaksin ära märkida ühe enda nahal kogetu juhtumi. Sõitsin oma eelmise Fabia RS'iga millel olid all üle kulumispiiri kulunud Goodyear Eagle F1 rehvid rehvivahetusse ja seat tagasi uute Nankang NS-20-tega koju. Enda üllatuseks saabus Nankangil vesiliug märgatavalt (10 km/h) varem :D . Alguses arvasin, et rehv on veel uus ja libe kiht on peal, kuid paremaks asi ei läinudki. Samuti oli suur vahe kuival asfaldil - pidamine oli sama nagu Eagle F1-l märjal.


F1 oma V mustriga on kindlasti ka kulununa,vesilui kohapealt täiesti teine rehv ja ilmselt oli sul seal see NS20 ka laiem,kui 195.Minu kogemus selle rehviga Focuse ja Mondeoga mõõdus 205/55R16 ehk tehase standard mööduga.
Samas eks erinevad rehvid ole ka eri autode all, erineva käitumisega.Kunagi oli F1 all 4 veolisel mitsul ja seal oli see rehv suht ajuvaba käitumisega ,eriti just kuival asfaldil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]