KalleK
huviline
Registreerunud 24.04.16
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.16 13:36
|
|
|
Octavial DPF probleem
Papsil 2010 Octavia 1.6 TDI Greenline DSG. Sõidab ainult maanteed, tangib Statoilis. Hoolimata DPF suhtes suht ideaalsest kasutusmustrist läheb üpris
tihti (vähemalt kord kuus) DPF tuli põlema. Vahel aitab, kui paarkümmend kilomeetrit madalama käiguga "kuuma anda", vahel mitte ja siis võtab
mootoril ühel hetkel jõu maha ning tuleb hooldusesse põletamisse roomata.
See ei ole kuskilt otsast normaalne käitumine, aga nii Auto100 kui Möller on ainult õlgu kehitanud ja ütelnud, et "kõik tundub korras olema". Kas
kellelgi on head ideed, kust võiks veidi asjalikumat nõu küsida?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 25.04.16 06:20
|
|
|
Mu rs diislil samuti enamus linnasõidud ,ning talvel korra kuus annab märku et vaja pikem sõit teha .
3000 pöördega sõites täpselt 12 km ja kübemefilter taas puhas minu autol.
Linna sõitudel ei saa kübemefilter piisavat kuumust kätte et automaatselt end puhastada,ja see ongi tänapäeva diislite juures juba normaalne.
Su autol hakkab see kübemefilter vist juba otsi andma ,sümtomid tunduvad sellised.
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 25.04.16 07:14
|
|
|
To Ranx
Tsitaat: | Algselt postitas: KalleK Sõidab ainult maanteed, | !
Kahtlustan, et sul see paps sõidab suht madalat pööret hoides.
Mul pole see tuli 17 kuu jooksul kordagi põlema läinud. Kuigi 90% linnasõidud ja lühikesed otsad.
|
|
|
KalleK
huviline
Registreerunud 24.04.16
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.16 08:01
|
|
|
Paps ei sõida liiga madala pöördega, selle jaoks ju automaatkast ongi, et õige pöörde ise valida Maanteesõit, mis on üle paaritunnine, annab täiesti piisava aja selleks, et mootori aju saaks õigel hetkel ise
põletusprotsessi esile kutsuda ja pöördeid niipalju suurendada kui vaja.
Masinal hetkel läbisõit u 230 tuhat, sealjuures on DPF vahetatud 185 tuhande peal. Nii et filtri vananemise taha ei tohiks ka midagi jääda. Mingi muu
konn ilmselt kuskil sees, aga oodatud ikkagi nõuanded, kelle juurde võiks minna, kes konna välja suudaks peletada.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 25.04.16 08:28
|
|
|
Kui auto garantii all enam pole siis ma ütleks "pole filtrit-pole probleemi"
Parim investeering peale garantii aja lõppu on see sealt minema vistata ja ajust välja programeerida.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 25.04.16 11:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Kui auto garantii all enam pole siis ma ütleks "pole filtrit-pole probleemi"
Parim investeering peale garantii aja lõppu on see sealt minema vistata ja ajust välja programeerida. |
Nii on ja sama olen ka ad-blue asjadega lasknud teha.
|
|
|
KalleK
huviline
Registreerunud 24.04.16
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.16 11:13
|
|
|
Võiks täitsa kaaluda ka väljaviskamist. Kus võiks pädevad tegijad olla ja kas ülevaatusega hiljem probleemi ei teki?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 25.04.16 12:47
|
|
|
Kui tahad kvaliteetset teenust ,siis soovitan tuner.ee
Susserdajaid on palju ,kes ei saa softi muutmisega korrektselt hakkama.
See filter on nii võimalik tühjaks teha nii ,et välisel vaatlusel arugi ei saa.
|
|
|
komtuur
huviline
Registreerunud 21.10.07
Postitusi: 44
Kasutaja on eemal
Auto: Golf
|
postitati 25.04.16 13:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KalleK
Paps ei sõida liiga madala pöördega, selle jaoks ju automaatkast ongi, et õige pöörde ise valida Maanteesõit, mis on üle paaritunnine, annab täiesti piisava aja selleks, et mootori aju saaks õigel hetkel ise
põletusprotsessi esile kutsuda ja pöördeid niipalju suurendada kui vaja.
Masinal hetkel läbisõit u 230 tuhat, sealjuures on DPF vahetatud 185 tuhande peal. Nii et filtri vananemise taha ei tohiks ka midagi jääda. Mingi muu
konn ilmselt kuskil sees, aga oodatud ikkagi nõuanded, kelle juurde võiks minna, kes konna välja suudaks peletada. |
Kunagi A4 103kw diislil oli mingi filtri rõhuandur otsad andud ja auto aju ei saanud filtrist õigel ajal signaali, et vaja automaatne põletus ette
võtta, ühel hetkel lihtsalt viskas selle DPF tule põlema, et umbes, mingeid teisi hoiatavaid tulukesi vms polnud või oli selle anduri kontaktidega
midagi, ei mäleta enam täpselt, tehti korda/vahetati ära ja töötas kenasti edasi.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.16 05:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KalleK
Võiks täitsa kaaluda ka väljaviskamist. Kus võiks pädevad tegijad olla ja kas ülevaatusega hiljem probleemi ei teki? |
ÜV täna ei teki probleemi, aga 2018 võib juba tekkida.
|
|
|