reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 26.04.16 06:52
|
|
|
Powerflex mootoripadjad
Kuna kiirendamisel/pidurdamisel, eriti aeglasel manööverdamisel on tunda kuidas mootor kipub kiikuma tekkis mõte vahetada välja mootorikäppade
puksid.
Aastatetagune kogemuse Seal Leon masinal oli positiivne, kuid, kuid... Hetkel sõidan ju diisliga. Kardan seda, et mootori vibratsioon muutub salongis
tuntavaks.
Kas on keegi sama tee juba läbinud ja oskab jagada kogemusi?
Jutt käib siis sellisest vidinast: Link
pildile (pildil kollasega märgitud detailid)
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 26.04.16 07:09
|
|
|
No see on nii väike investeering ,et see proovi lihtsalt ise ära .
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 26.04.16 07:23
|
|
|
Pole võimalust ise vahetust teha seega kui ei meeldi ootan taas pool aastat kuni tagasi kodumaal ja tõstukil. Seega pigem ootan teiste kogemusi
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 26.04.16 08:02
|
|
|
Mul on S-le need paigaldatud ,aga vedelad kui koera s.... ,üks lagunes ka laiali.
Tava autole/mootorile ehk käivad küll.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 26.04.16 08:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Mul on S-le need paigaldatud ,aga vedelad kui koera s.... ,üks lagunes ka laiali.
Tava autole/mootorile ehk käivad küll. |
Oot, diisli padjad panid S-audile? või mispidi?
Ja misosas see S-Audi siis tavamasinast erineb? Mootor logiseb valjemini või?
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 26.04.16 10:44
|
|
|
Powerflex müüb ainult insert'i ehk mootoripadja sisse käivat asjandust. Vibra endasikandumist mõjutab seejuures ka padja tootja. Mul oli all kombo
Toprani (pidi suht palju vibra edasi kandma) mootoripadjast ja Powerflexi lillast insert'ist. Originaal ülemiste patjadega oli vibra kasv märgatav,
aga mitte häiriv. Samas muutus käiguvahetus ja paigalt kiirendus paremaks. Hetkel on mu masinal alumiseks padjaks Vibra
Technicsi padi. Vahe on neil lahendustel küll, kuid väike. Uus padi on annab vibra veidi vähem edasi.
Insert'i ära võtmine on sama raske ettevõtmine nagu rattavahetus. Seda saab teha ka ise, vaja vaid korraks 1 polt lahti keerata. Seega pane asi külge
ja kui ei meeldi enam saad selle lihtsalt eemaldada.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 26.04.16 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reverse
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Mul on S-le need paigaldatud ,aga vedelad kui koera s.... ,üks lagunes ka laiali.
Tava autole/mootorile ehk käivad küll. |
Oot, diisli padjad panid S-audile? või mispidi?
Ja misosas see S-Audi siis tavamasinast erineb? Mootor logiseb valjemini või? |
Mootoril väänet 700nm kanti , lihtsalt ei kesta need asjad seal .
Proovitud on elujooksul kõike ,ka hoki litreid
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 27.04.16 07:30
|
|
|
Volvol oli alumine padi vaakumiga reguleeruv.Kui andsid takka tõmbas padja jäigaks ja tühikäigul oli pehme ehk ei lasknud diisli vibrat keresse.Kestis
minu autol mingi 300000+km ,siis vahetasin ära.Oli kallis ,mingi 500+ā¬ maksis.
|
|
|