See ei ole üks jubin, mis nii teeb. On temperatuuriandur või -andurid, mille järgi tuvastatakse külm olek, siis on aju, mis teeb otsuseid, siis on
tühikäigumootor või gaasiklapp, mis annab lisaõhku, õhulugeja, mis selle omakorda tuvastab ja mille põhjal aju suurendab kütusekogust ka.
Väikese googeldamise järel arvan, et sellel mootoril ei ole eraldi tühikäigumootorit, vaid seda reguleerib throttle body (gaasiklapp).
http://www.oemepc.com/skoda/part_single/catalog/sk/markt/CZ/modell/SUP/year/2004/drive_standart/265/hg_ug/133/subcategory/133082/par
t_id/2562906/lang/e
nr3 seal pildi keskel.
Levinumad katkimineku kohad on valetav temp. andur, määrdunud gaasiklapp või lekked kusagil õhu- või vaakumitorustikus või halvad ühendused
pistikutes. Õhulugeja võib ka olla, aga see peaks mõjutama sooja mootorit ka.
Aga kui käivitamisel ise gaasi annad, kas siis on parem? Kas veakoode on?
|