VNRS
huviline
Registreerunud 09.05.18
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.18 07:03
|
|
|
Rs, õlileke. Amordikate vahetusest sild paigast ära.
Octavia RS
Kogemus ja mure selline, et klapikambrikaane ümbrus oli märg/niiske ja siduri juurest samuti immitses õli. Käisin esinduses, arvati, et nukaraamis
mõra ja tuleb koos nukaraamiga ära vahetada, samuti sidurikojas mõra.
Viisin tegemisse, vaheati sidurikoda ära, sellega korras. Nukaraamis ühtäkki polnudki viga ja vahetati klapikambrikaane tihend ära. Kõik ilus asi
puhas, kuid 400 km möödudes uuesti ümbrus õline ja tolm peal. Käisin uuesti esinduses, pesti puhtaks vaatame edasi aga ikka määrdub ära nagu õli
immitseb. Käisin veel kohal, vaadati üle ja kirjutati paberile, et tihend mass valgeks värvitud ja leket pole.
Minumeelest pole see normaalne kui klapikambrikaane ümbrus määrdunud/rasvane. Kui uus tihend paigaldatud, siis peab ju kuiv ja puhas olema. Õeldi
veel, et tehas ei nimeta seda lekkena.
Teine teema on amordikatega. Tagumised kolksusid, sai öeldud, vahetati ära. Samal ajal võeti esisillas lahti alumine õõtshoob, et määrida tagumisi
pukse( esisillas ).
Koju sõites imelik vibra või nurin autol sees. Just sai tagumised rehvid uued panna kuid hakkas paremat välis serva sööma. Võtsin siis uuesti
ühendust, et selline jama, käis garantiiremondis, nüüd sild paigast ära ja sööb rehvi. Mulle öeldi, et tagu amordikate vahetuse ja esimese alumise
õõtshoova eemaldamisel ei näe tehas ette sillastendi.
Vot see tuli üllatusena kui garantiiremondis sild paigast läheb ja see pole nende asi.
On kellegil sarnast kogemust ?
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.18 11:36
|
|
|
Tagumise amordikatte vahetus ei mõjuta kuidagi silla geomeetriat. Ja eriti loogiline ei tundu ka see, et esiõõtsa pukside määrimisel saaks paigast ära
minna tagasild.
Tegelikult see, et Eesti teedel sillad paigast ära lähevad ajapikku on täiesti tavapärane. Auke ja ebatasasusi on lihtsalt nii palju. Ma enda autodel
olen alati kord aastas sillastendi teinud ja alati on sild paigast ära ka olnud, hoolimata sellest, et enda arust sõidan normaalselt ja täie hooga
aukudest läbi ei põruta. Mu meelest on osades käsiraamatutes ka kirjas, et sillastendi võiks perioodiliselt teha. Võta seda kui tavalist
hooldustoimingut, eriti veel autodel millel on suured ja madala profiiliga rehvid (nagu seda RS-il on). 15 või 16 tollise balooniga sõites sillastendi
vajadust nii tihti ei teki.
|
|
|
VNRS
huviline
Registreerunud 09.05.18
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.18 19:09
|
|
|
Loe ""Samal ajal võeti esisillas lahti alumine õõtshoob, et määrida tagumisi pukse( esisillas ). ""
Esiõõts eemaldati, seejärel paigaldati. Loomulikult niisama määrimisel ei saa paigast ära minna. Kui esiots paigast ära, siis mõjutab ka taguotsa !
Viimati sai sillastendi tehtud märts 2017.
Samuti ei kihuta aukudest läbi ja see auto pole mitte üht löökauku läbinud, õnneks veel thui thui thui.
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.18 06:43
|
|
|
Jah, ma saan aru, et esiõõts võeti alt ära (kuigi tegelikult saab seda tööd teha ka ainult õõtsa lahti lastes). Kui selle käigus sild paigast ära
läks, siis oleks pidanud hakkama kulutama ebaühtlaselt esirehve+rool paigast ära minema. See esisild oleks pidanud ikka täitsa risti all olema, et
tagasillale selliselt mõjuda. Esisilda reguleeritakse tagasilla järgi (st sillastendi protsess on selline, et kõigepealt keeratakse tagasild paika ja
siis esisild tagasilla järgi), mitte vastupidi.
Pealegi roolivardad jäid ju puutumata, seega õõtsa eemaldamise käigus halvimal juhul muutus külgkalle ja ratta pikkiasend. Kokkujooksu/lahkujooksu
(mis põhiliselt mõjutab rehvi ühe külje kulumist) õõtsa eemaldamine märkimisväärselt mõjutada ei saa.
Ja silla paigast nihkumiseks ei olegi vaja löökaugust läbi sõita, piisab mõnest ebasobiva nurga all august/muhust vms ebatasasusest üle sõitmisest.
Jätkuvalt jään enda juurde, et täiesti normaalne on Eestis see, et kord aastas võiks suuremate ratastega autol sillastendi teha.
|
|
|
roosteuss
huviline
Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
|
postitati 11.05.18 09:59
|
|
|
Mis puksi seal määriti,kas seal on sama nagu vanal Volgal määritavad puksid.Tagumise puksi augud on piisavalt suured et kõik asjad mahavõtmisel
paigast ära ajada,kaasaarvatud kokkujooks.See kui öeldakse et samasse kohta keerati silma järgi on põhimütteliselt sama et silmaga võib ainult m---i
mõõta.Te proovige ainult oma raha raha eest midagi sillas vahetada ,siis teile tehakse puust ja punaseks ette kui vajalik on peale sillaosade vahetust
sildade reguleerimni,.pealekauba ei saa nad mingisugust garantiid ka anda sel juhul .
Aga kui on garantii keiss siis saab amorte ükshaaval vahetada.pidurikettaid ,klotse üksnaaval,silla juppe ilma sildu reguleerimata.Vaesed letitaga
istujad,nad ei tea ise ka mis sodi nad suust välja peavad ajama ja ajavad ka .
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.18 06:45
|
|
|
Kui puksi auk on nii suur, et lahti võttes ja kokku pannes saab sild paigast minna, siis ei ole ju mingit lootust, et ta ka sõidu ajal paigas püsib.
Reguleeritavates kohtades on ikka ekstsentrikud või siis pika vindi otsa keeratavad detailid (nagu rooliotsad).
Seda, et esisilla näppimine tagarehvi kulutama hakkab, ma hästi ei usu.
Mis puudutab õlileket, siis äkki on kaane all liiga suur surve ja pressib selle pärast välja?
|
|
|
|