Lehekülgi: 1 2 3 |
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 27.09.18 07:25
|
|
|
Skoda Octavia RS - 2014 - Fatedog
Tere tere siitpoolt.
Volksu klubist on sisse jäänud autopäeviku pidamine ja seega teen seda ka nüüd oma uue liikuri puhul. Kui algselt vaatasin värsket Octaviat 1.8 TSI mootoriga siis lõpuks jäi sõelale hoopis see isend. Tegemist siis
2.0 TDI 135 kw mootoriga mida liigutab 6k DSG kast ja esimesed rattad. Nagu kellelgi teisel siin, on sellise masina puhul probleemiks jõu maandamine,
aga eks tuleb endal õppida sõitma sellise masinaga.
Auto tuli saksast eelmisel kuul ja hõlmab endas ohtralt lisasid, kuigi minu jaoks olid kõige olulisemad joogitopsi hoidjad, püsikiiruse hoidja ja ATM
käigukast, ülejäänu on kõik positiivne lisa. Suureks plussiks on tehase poolt peale pandud Webasto eelsoojendi mis on puldist juhitav, on ta esinduse
ajalooga ning seda joont ka jätkame. Lisaks peaks tal olema peal Canton helisüsteem aga kui nüüd aus olla siis ma erilist vahet küll ei märka
tänapäeva uutel autodel peal oleva tavapärase helisüsteemiga. Omapärastest lisadest on see, et Flamenkos on maha installitud Start/Stop süsteem ning
tagaluuk mis on elektriline ning avatav nii puldist kui ka seest salongist, saab ka samamoodi suletud.
Teha ei plaani temaga muud kui, et lasta vahatada enne talve, klaaside toonimist, otsida tuleb 17 tollised valuveljed ja talverehvid ning hiljem
uurin, vaatan lisakaugtulede võimalust. Poolteist nädalat olen sõitnud ning eks ajaga õpin tundma kõiki tema võimalusi.
|
|
|
Maahärra
klubiliige
Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94
Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 2012
|
postitati 27.09.18 16:03
|
|
|
Tervitused!
Kirjuta rohkem lisade ja kõige muu kohta. Miks siis ikkagi TDI mitte TSI?
Terv. Maahärra
Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
|
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 28.09.18 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maahärra
Tervitused!
Kirjuta rohkem lisade ja kõige muu kohta. Miks siis ikkagi TDI mitte TSI?
Terv. Maahärra |
Kui nüüd aus olla siis kuigi neil kahel on kw vahe ainult 3 kw paelus mind rohkem TDI võimekus mineku näol hoides selle juures mõistlikku keskmist
kütusekulu.
Lisadest, siis neid on omajagu:
* Pakiruumi põhi on tõstetav
* Rehviparanduskomplekt on sees, mis annab panipaiga ruumi
* Lisa panipaik pakiruumi katte all
* Taga käetugi topsihoidjatega
* jalaruumi valgustus
* Panoraam katus 50/50 elektrilise katuseluugiga
* Kõik peeglid isetumenevad
* Välimised El peeglid soojendustega ja kokkuklapitavad
* sahtlid esimeste istmete all
* Multimeedia süsteem, puutetundliku ekraaniga
* CD, SD kaardi, AUXi ja USB võimalustega
* Jahutusega/ valgustusega kindalaegas
* Tehase poolt paigaldatud, puldist juhitav eelsoojendi WEBASTO
* ParkPilot
* Sõidu režiimid: Eco, Drive, Sport, Custom.
* Bluetooth ühendus
* Navi EU kaardiga
* Xenon lähi- ja kaugtuled, kurvi jälgivad
* Püsikiiruse hoidja
* Välispeeglitel kohtvalgustid
* Coming-, leaving home tuled
* Keyless Entry
* võtmevaba käivitamine
* El. Tagaluuk, puldist ja nupust avatav/suletav
* Parkimisandurid ees ja taga
* Led päevasõidu tuled
* Automaatne tulede lülitus mis valib ise kas päevasõidu- või lähituled
* Vihma sensor
* Soojendusega klaasipesu düüsid
* Performance Sound Generator
* "SOUND SYSTEM CANTON" (10 loudspeakers, digital equalizer, subwoorfer)
* Heliisolatsioon
* Nahast multi. funktsionaalne rool
* ISOFIX istmekinnitused
* Istmesoojendused x2
* El aknad x4
* Lisaks ohtralt panipaikasid
* 12V pistikud ees ja taga
* LED tagatuled
Niipalju siis põhilisadest mis hetkel meenusid.
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 04.10.18 08:23
|
|
|
Auto Navi proovides Tallinnas ükspäev selgus, et selles olev kaart on oma ajast ikka aastaid maas. Kas keegi oskaks anda nõu kuidas saaks seda kaarti
uuendada ?
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 04.10.18 10:00
|
|
|
http://www.skoda-auto.com/world/connectivity#anchor-M27-86b0b5f4
Arvesta, et ka uuendus on ajast maas.
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Auto Navi proovides Tallinnas ükspäev selgus, et selles olev kaart on oma ajast ikka aastaid maas. Kas keegi oskaks anda nõu kuidas saaks seda kaarti
uuendada ? |
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 04.10.18 11:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Tsitaat: | Algselt postitas: Maahärra
Tervitused!
Kirjuta rohkem lisade ja kõige muu kohta. Miks siis ikkagi TDI mitte TSI?
Terv. Maahärra |
Kui nüüd aus olla siis kuigi neil kahel on kw vahe ainult 3 kw paelus mind rohkem TDI võimekus mineku näol hoides selle juures mõistlikku keskmist
kütusekulu.
|
Kuskohast see 3 kw vahe tuleb? TSI=162 kw vs. TDI=135 kw. Mina saan tervelt 27 kw TSI kasuks.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 04.10.18 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Kuskohast see 3 kw vahe tuleb? TSI=162 kw vs. TDI=135 kw. Mina saan tervelt 27 kw TSI kasuks. |
Valik oli ju 1.8TSI (132kW) ja 135kW TDI vahel. Lihtsalt see TDI sattus olema RS-i kestas. (Esiveolisena vist saigi seda diislit ainult RSi
välimusega).
|
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 05.10.18 05:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stefan
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Kuskohast see 3 kw vahe tuleb? TSI=162 kw vs. TDI=135 kw. Mina saan tervelt 27 kw TSI kasuks. |
Valik oli ju 1.8TSI (132kW) ja 135kW TDI vahel. Lihtsalt see TDI sattus olema RS-i kestas. (Esiveolisena vist saigi seda diislit ainult RSi
välimusega). |
Ok, see jäi märkamata
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 05.10.18 15:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Tsitaat: | Algselt postitas: stefan
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Kuskohast see 3 kw vahe tuleb? TSI=162 kw vs. TDI=135 kw. Mina saan tervelt 27 kw TSI kasuks. |
Valik oli ju 1.8TSI (132kW) ja 135kW TDI vahel. Lihtsalt see TDI sattus olema RS-i kestas. (Esiveolisena vist saigi seda diislit ainult RSi
välimusega). |
Ok, see jäi märkamata |
Jah, see 135kw RS jäi lihtsalt kogemata ette, ning sai see ka siis ära proovitud, no igakjuhuks, et kripeldama ei jääks. Aga võta näpust, võlus see
mind rohkem. Algselt ei olnud üldse RSi plaanis.
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 23.10.18 17:53
|
|
|
Vahepeal siis täiendusi, sai eile Pärnus käidud Mölleris vahetamas paremat tagumist rattalaagrit mille hinnaks 170€
Lisaks sai paigaldatud porisirmid, laupäeval said klaasid natuke % juurde, ning pühapäeval käisime vahatamas.
Selle vahatamisega on nüüd esiklaas tuksis ning pimedas ja vihmaga enam üldse sõita ei saa, sest ei näe. Eile õhtu sai käidud uuesti tegijate juures
kes siis pesid klaasi ja kokamehed ära ja algul tundus nagu asi lubav aga praegu selgus, et tulemus 0, tuleb neile homme uuesti helistada.
|
|
|
Maahärra
klubiliige
Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94
Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 2012
|
postitati 23.10.18 18:31
|
|
|
Rattalaagrid on kallid jah.
Ise maksin 131€ tükist Laagris SKO Motorsis. Võttis ennastki õhku ahmima
Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
|
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 06.11.18 07:27
|
|
|
Vahatamise saaga sai ka lõpplahenduse reedel, nimelt siis poleeriti tuuleklaas üle ning lisaks kaeti ka see Nanovahaga, maanteel vihmaga sõites on
päris hea, kojamehi ei peagi tööle panema aga sõidukite rehvide alt tulev sopp on sinna kerge kinni jääma
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 27.11.18 07:41
|
|
|
Eelmine nädal sai alla pandud talverehvid, 225/40/18 mõõduga, tekkis küsimus rehvispetsidele, nimelt need 225 jäid velje suhtes miinusesse, ehk
veljerant jäi u 3-4mm välja ulatuma, aga suvistel 225l sellist probleemi ei olnud ja velje rant oli ilusti kaitstud, millest selline asi tingitud on
ja kas see on normaalne ? Rehvid tulid uued Hankook Winter i*Pike RS2 W429.
Lugupidamisega
|
|
|
birgo99
huviline
Registreerunud 03.09.18
Postitusi: 93
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.18 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Eelmine nädal sai alla pandud talverehvid, 225/40/18 mõõduga, tekkis küsimus rehvispetsidele, nimelt need 225 jäid velje suhtes miinusesse, ehk
veljerant jäi u 3-4mm välja ulatuma, aga suvistel 225l sellist probleemi ei olnud ja velje rant oli ilusti kaitstud, millest selline asi tingitud on
ja kas see on normaalne ? Rehvid tulid uued Hankook Winter i*Pike RS2 W429.
Lugupidamisega |
Võimalik, et antud rehvil ei ole veljekaitse äärt.
|
|
|
PR7
huviline
Registreerunud 18.11.18
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia RS
|
postitati 27.11.18 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Eelmine nädal sai alla pandud talverehvid, 225/40/18 mõõduga, tekkis küsimus rehvispetsidele, nimelt need 225 jäid velje suhtes miinusesse, ehk
veljerant jäi u 3-4mm välja ulatuma, aga suvistel 225l sellist probleemi ei olnud ja velje rant oli ilusti kaitstud, millest selline asi tingitud on
ja kas see on normaalne ? Rehvid tulid uued Hankook Winter i*Pike RS2 W429.
Lugupidamisega |
Võimalik, et antud rehvil ei ole veljekaitse äärt. |
Jap. Mul talvekatega sama asi. Ostsin ilma kaitseääreta ja veljeserv turritab välja.
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 29.11.18 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Eelmine nädal sai alla pandud talverehvid, 225/40/18 mõõduga, tekkis küsimus rehvispetsidele, nimelt need 225 jäid velje suhtes miinusesse, ehk
veljerant jäi u 3-4mm välja ulatuma, aga suvistel 225l sellist probleemi ei olnud ja velje rant oli ilusti kaitstud, millest selline asi tingitud on
ja kas see on normaalne ? Rehvid tulid uued Hankook Winter i*Pike RS2 W429.
Lugupidamisega |
Võimalik, et antud rehvil ei ole veljekaitse äärt. |
Huvipärast vaatasin kontrolliks üle ja on ikka veljekaitse äär olemas sellel rehvil, millest antudjuhul on olematu kasu
|
|
|
k2rdukas
huviline
Registreerunud 03.10.18
Postitusi: 8
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 2.0tdi 4x4
|
postitati 29.11.18 08:57
|
|
|
Kus toonimine tehtud? Mind on mu akvaarium häirima hakanud
|
|
|
Tambriv
huviline
Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016
|
postitati 29.11.18 10:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Vahatamise saaga sai ka lõpplahenduse reedel, nimelt siis poleeriti tuuleklaas üle ning lisaks kaeti ka see Nanovahaga, maanteel vihmaga sõites on
päris hea, kojamehi ei peagi tööle panema aga sõidukite rehvide alt tulev sopp on sinna kerge kinni jääma |
Kasutasin ka seda Nanovaha esiklaasil, kuid siin olid ka omad miinused. Talvel oli ikka tükk tegu kui oli vaja klaasi kiirelt jääst kraapida. No ei
tahtnud see jää sealt kuidagi maha tulla, pigem pidi alati varuma aega klaasi sulamiseks. Iga kord paraku seda aega ei ole. Lisaks kui see kuluma
hakkab siis oli vahepeal olukord kus ilma kojameesteta oli halb kuid kojameestega veel halvem. Loodan, et Sul saab olema parem kogemus
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 30.11.18 13:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: k2rdukas
Kus toonimine tehtud? Mind on mu akvaarium häirima hakanud
|
minul toonis INMAR AUTO Tähetornis, need poisid on mul mitu autot teinud ja nende tööga ülimlt rahul, plus pakuvad nad turu parimat hinda.
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 30.11.18 14:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambriv
Tsitaat: | Algselt postitas: fatedog
Vahatamise saaga sai ka lõpplahenduse reedel, nimelt siis poleeriti tuuleklaas üle ning lisaks kaeti ka see Nanovahaga, maanteel vihmaga sõites on
päris hea, kojamehi ei peagi tööle panema aga sõidukite rehvide alt tulev sopp on sinna kerge kinni jääma |
Kasutasin ka seda Nanovaha esiklaasil, kuid siin olid ka omad miinused. Talvel oli ikka tükk tegu kui oli vaja klaasi kiirelt jääst kraapida. No ei
tahtnud see jää sealt kuidagi maha tulla, pigem pidi alati varuma aega klaasi sulamiseks. Iga kord paraku seda aega ei ole. Lisaks kui see kuluma
hakkab siis oli vahepeal olukord kus ilma kojameesteta oli halb kuid kojameestega veel halvem. Loodan, et Sul saab olema parem kogemus |
kuna kasutan webastot siis pole see nii hull, aga kui mulle see ikka ei sobi siis lubati klaas puhtaks teha ja ära poleerida vihmaga häiris mind see uduvine mis klaasile tekkis, plussiks on see,et kui
autot pesta siis vesi valgub ise ära ning ei pea eraldi kuivatama ega ei jää mingeid jälgi peale.
|
|
|
fatedog
klubiliige
Registreerunud 17.09.18
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2014
|
postitati 12.12.18 18:27
|
|
|
Küsiks seekord skoda elektroonika kohta, näiteks tagaklaasisoojendust sisse lülitades käib mingi plõks vasakulpool rooli, eeldan, et seal siis releede
blokk aga kas selline kõvem ja selge plõks on normaalne ? Samamoodi ei saa ma aru istmesoojendusest, on ette tulnud nüüd paar korda, et auto
taaskäivitamisel on esimene aste automaatselt sees. Ja kolmas asi, kas kütus ja küte on omavahel seotud ? Nimelt mõned nädalad tagasi oli kütuse seis
paagi selline et sõita lubas veel 44km ning auto enam soojaks ei läinud ja vee temp ei tõusnud kuidagi, sõitsin ca 30min linnas. Tavaliselt läheb auto
väga kiirelt soojaks.
|
|
|
MeelisK
huviline
Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 99
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023
|
postitati 12.12.18 19:06
|
|
|
Tagaklaasi relee teeb jah tugeva plõksu . . . ei oli probleem. Istmesoojendus omab vist mingit mälu ja lühema pausi korral lülib ennast ise sisse
tagasi.
Diislitel kui on lisa kütteseade, siis see lülitab ennast välja kui on alla veerand paagi kütet (või oli punases alas-ei mäleta täpselt). VW-l peab
lukustunud seadme teeninduses taasaktiveerima (kui ma õigesti mäletan).
|
|
|
Kert.K
klubiliige
Registreerunud 22.10.17
Postitusi: 71
Asukoht: Vääna
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Elegance 4x4 2011
|
postitati 12.12.18 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MeelisK
Tagaklaasi relee teeb jah tugeva plõksu . . . ei oli probleem. Istmesoojendus omab vist mingit mälu ja lühema pausi korral lülib ennast ise sisse
tagasi.
Diislitel kui on lisa kütteseade, siis see lülitab ennast välja kui on alla veerand paagi kütet (või oli punases alas-ei mäleta täpselt). VW-l peab
lukustunud seadme teeninduses taasaktiveerima (kui ma õigesti mäletan). |
Webasto teema. Ei käivitu kui kütusenäidikul tuli põleb. Päris esindusse ei pea selleks jooksma. Piisab ka juhtme taha panemisest ja veakoodide
ülekäimisest.
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 26.06.14
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Alltrack 2,0TDI 130kw DSG 4 MOTION
|
postitati 13.12.18 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert.K
Tsitaat: | Algselt postitas: MeelisK
Tagaklaasi relee teeb jah tugeva plõksu . . . ei oli probleem. Istmesoojendus omab vist mingit mälu ja lühema pausi korral lülib ennast ise sisse
tagasi.
Diislitel kui on lisa kütteseade, siis see lülitab ennast välja kui on alla veerand paagi kütet (või oli punases alas-ei mäleta täpselt). VW-l peab
lukustunud seadme teeninduses taasaktiveerima (kui ma õigesti mäletan). |
Webasto teema. Ei käivitu kui kütusenäidikul tuli põleb. Päris esindusse ei pea selleks jooksma. Piisab ka juhtme taha panemisest ja veakoodide
ülekäimisest. |
Weba hakkab sõites ise alati tööle kui mootor külm ja välistemp alla +4, isegi siis kui ise seda tööle ei lülita. Kui kütuse tuli põleb, siis weba
tööle ei hakka ja disla ei aja ennast ise soojaks linnas tiksudes. Nendel autodel millel on weba pole seda elektrilist lisasoojendust ka ja siis ongi
jummalast külm kui küte otsas. Enda auto on ka webaga ja korduvalt seda kogenud. Ei lähe ta ühti lukku kui küte otsas ja mingeid veakoode ei pea
kustutama. Korduvalt juhtunud nii enda kui naise autol et kütuse tuli põleb. Paak täis ja töötab kõik jälle. See ei oleks ju auto tootja poolt
normaalne kui iga kord kui kütuse tuli põlema läheb ja webasto juhtub samal ajal töötama siis pead teenindust külastama..
|
|
|
Kert.K
klubiliige
Registreerunud 22.10.17
Postitusi: 71
Asukoht: Vääna
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Elegance 4x4 2011
|
postitati 13.12.18 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert.K
Tsitaat: | Algselt postitas: MeelisK
Tagaklaasi relee teeb jah tugeva plõksu . . . ei oli probleem. Istmesoojendus omab vist mingit mälu ja lühema pausi korral lülib ennast ise sisse
tagasi.
Diislitel kui on lisa kütteseade, siis see lülitab ennast välja kui on alla veerand paagi kütet (või oli punases alas-ei mäleta täpselt). VW-l peab
lukustunud seadme teeninduses taasaktiveerima (kui ma õigesti mäletan). |
Webasto teema. Ei käivitu kui kütusenäidikul tuli põleb. Päris esindusse ei pea selleks jooksma. Piisab ka juhtme taha panemisest ja veakoodide
ülekäimisest. |
Weba hakkab sõites ise alati tööle kui mootor külm ja välistemp alla +4, isegi siis kui ise seda tööle ei lülita. Kui kütuse tuli põleb, siis weba
tööle ei hakka ja disla ei aja ennast ise soojaks linnas tiksudes. Nendel autodel millel on weba pole seda elektrilist lisasoojendust ka ja siis ongi
jummalast külm kui küte otsas. Enda auto on ka webaga ja korduvalt seda kogenud. Ei lähe ta ühti lukku kui küte otsas ja mingeid veakoode ei pea
kustutama. Korduvalt juhtunud nii enda kui naise autol et kütuse tuli põleb. Paak täis ja töötab kõik jälle. See ei oleks ju auto tootja poolt
normaalne kui iga kord kui kütuse tuli põlema läheb ja webasto juhtub samal ajal töötama siis pead teenindust külastama.. |
See teema puududab minu teada webastot ainult siis kui manuaalselt proovid seda tööle saada.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |