heiki38
huviline
Registreerunud 15.01.19
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.19 15:27
|
|
|
Octavia III dpf
Tere
Pakuks infot kas 2.0 d kasutab ka mingit lisaainet dpf filtri puhastamisel.Kui siis kus on see paak kuhu seda lisada.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 15.01.19 16:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heiki38
Tere
Pakuks infot kas 2.0 d kasutab ka mingit lisaainet dpf filtri puhastamisel.Kui siis kus on see paak kuhu seda lisada. |
Juhul kui sellel Adblue peal on, siis selle ava asub tavaliselt kütuseluugi taga diisli ava kõrval. Autoga kaasas olevas kasutusjuhendis peaks kõik
vajalik kirjas olema.
|
|
|
heiki38
huviline
Registreerunud 15.01.19
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.19 17:33
|
|
|
Adblue ei ole ja kasutusjuhendis kirjeldatakse põletus protsessi kuid lisaainest küll juttu pole.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 15.01.19 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heiki38
Adblue ei ole ja kasutusjuhendis kirjeldatakse põletus protsessi kuid lisaainest küll juttu pole. |
DPF-i puhastamisel ei kasutata lisaaineid, tahm põletatakse suurel kuumusel välja.
|
|
|
heiki38
huviline
Registreerunud 15.01.19
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.19 19:47
|
|
|
Tänan info eest.
|
|
|
Margoxp
huviline
Registreerunud 26.10.17
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 2010a
|
postitati 16.01.19 06:28
|
|
|
Pole päris kindel aga kui põletamine ei toimi siis pestkase puhtaks ta kuidagi. Aga targemate käest üle küsima.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 16.01.19 08:27
|
|
|
Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/
Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega
karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:
"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-,
DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."
See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 16.01.19 18:51
|
|
|
O3 ainult ühel 2.0 TDI-l on SCR ja see on 135kW-ne variatsioon mootorikoodiga CUNA.
|
|
|
birgo99
huviline
Registreerunud 03.09.18
Postitusi: 93
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.19 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/
Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega
karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:
"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-,
DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."
See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud. |
On kuskil kirjas, et kuidas seda kontrollima hakatakse?
DPF on tavaliselt nii peidus, et mnt ääres silmaga seda ei fikseeri, kas on lahti lõigatud ja kokku keevitatud.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 17.01.19 14:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: birgo99
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/
Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega
karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:
"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-,
DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."
See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud. |
On kuskil kirjas, et kuidas seda kontrollima hakatakse?
DPF on tavaliselt nii peidus, et mnt ääres silmaga seda ei fikseeri, kas on lahti lõigatud ja kokku keevitatud. |
Vaevalt, et tee ääres. Pigem on ÜV teema ja ennem läbi ei lasta kui korras pole või suunatakse otse korrakaitseasutustesse
|
|
|
Maahärra
klubiliige
Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94
Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 2012
|
postitati 17.01.19 15:04
|
|
|
Kõigil uuematel autodel ju pannakse ÜV punktis kaabel taha. Kui on välja progetud siis vist saab jama olema.
Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
|
|
|
|
vamps
klubiliige
Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb MK4 4x4
|
postitati 18.01.19 11:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maahärra
Kõigil uuematel autodel ju pannakse ÜV punktis kaabel taha. Kui on välja progetud siis vist saab jama olema. |
Mis aasta masinatest alates? Ja kas ainult diislitel ja bensukatel, millel vastavalt DPF või GPF?
|
|
|
Maahärra
klubiliige
Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94
Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 2012
|
postitati 19.01.19 17:56
|
|
|
Mis aastast alates ei tea. Minu 2012 Octaviale pandi möödunud aastal igatahes kaabel sappa.
Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
|
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 20.01.19 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maahärra
Mis aastast alates ei tea. Minu 2012 Octaviale pandi möödunud aastal igatahes kaabel sappa. |
minu autodele pole küll kunagi mingit kaablit taha pandud
|
|
|
Maahärra
klubiliige
Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94
Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 2012
|
postitati 20.01.19 13:54
|
|
|
Kõik sõltub muidugi ülevaatus punktist. Niipalju kui mina aru sain oli mootoripöörete jälgimiseks, heitgaaside kontrolli ajal.
Kus on vanem tehnika seal võetakse õli varras ära ja ajavad sealt mingi jubina sisse.
Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
|
|
|
|
Mitmeveoline
huviline
Registreerunud 09.07.18
Postitusi: 35
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II combi
|
postitati 20.01.19 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maahärra
Kõik sõltub muidugi ülevaatus punktist. Niipalju kui mina aru sain oli mootoripöörete jälgimiseks, heitgaaside kontrolli ajal.
Kus on vanem tehnika seal võetakse õli varras ära ja ajavad sealt mingi jubina sisse. |
Neid lahendusi on erinevaid, kuidas pöördeid jälgida, kasutatakse ka "mikrofoni" mis siis mootori mürajärgi ära tunneb palju pöördeid on. (kusjuures
ei tööta väga hästi R6 mootoritega, läheb tihti palju aega, et rpm ära "arvata")
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 29.03.17
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.19 06:29
|
|
|
Dpf-i probleemidega võib minu poole pöörduda - siiani olen kõik ummistunud filtrid toimima saanud.
|
|
|