Kütuse surve ülisuur_2,0 103kw BSS
Skoda Superbi 2.0 diislil järjekordne müstiline jama. Lõi põlema dpf filtri tule, läksin maanteele pikemat sõitu tegema. Liikusin ca 25 km, pöörded
2500. Korraga sai kütus otsa, kübemefiltri põletust lõpule ei viidud. Kütuse lõppemise põhjuseks on kütusefiltrisse sissetuleva lõdviku küljes oleva
kütuse temperatuurianduri kinnituse purunemine ja kogu paagis olnud kütuse väljapritsimine tekkinud avause kaudu.
Sai auto köie otsas töökotta, kus kinnitati et viga just dpf filtris. Et kui see täitunud, siis auto suurendabki kütuse kogust, mida mootorisse
antakse. Filter sai maha võetud, puhastatud ja tagasi pandud. Veateated arvutiga auto mälust kustutatud. Enne filtri tagasipanekut sai veendutud, et
suruõhk üsna takistuseta filtrit läbib. Mootori käivitamisel dpf filtri hoiatust armatuuris ei süttinud enam. Ja tõepoolest autol summutist tuli
veearust valget auru.
Aga peale seda, kui mootor oli tühikäigul viis minutit töötanud, lendas seesama algse probleemi põhjuseks olnud kütuse temperatuuriandur uuesti
minema. Selle kinnitus on plastikust tihvt ... mis siis ilmselt kütusesüsteemi kõige nõrgemaks kohaks.
Aga ikkagi - kui asi ei ole dpf filtri põletamises, siis mis veel põhjustab väga olulise surve tõusu kütusetorustikus ? Äkki on kellelgi kogemusi ?
|