skodajp
huviline
Registreerunud 19.08.19
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.19 14:31
|
|
|
Superb 3
Tere,
Kas keegi oskab midagi tarka öelda, arvasin, et läheb nagu soe sai, aga hind ka juba kukkunud. Samuti hiljuti tekkis teine pea identne müüki. Kellegil
kogemusi mis firma see tradefor on?
https://www.auto24.ee/used/3196874
https://www.auto24.ee/used/3196413
Milliste suuremate väljaminekutega peaks arvestama pea 150k sõitnud Superbil?
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 19.08.19 18:43
|
|
|
Antud teenusepakkujaga isiklikku kogemust ei ole, aga mis puutub suurematesse kuludesse, siis ega seal väga suuremat olla ei tohiks, kui hammasrihma
vahetus. Kui minu mälu mind ei peta, siis see oli Skodal 5 aastat või 150 000 km.
Kasutatud diiselautoga muidugi alati see oht on, et ei tea mis elu ta saanud. Siinkohal ei mõtle ma, et kas auto raske sõiduga ära on ruunatud, vaid
hoopis vastupidi. Linnatingimustes lühikesi rahulikke sõite tehes kipub tahmafilter umbe minema ja selle vahetus on Skoda puhul ca 1000 eurone
väljaminek.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 21.08.19 11:24
|
|
|
Rihmavahetus tuleks ilmselt ette võtta + DSG seisukord üle kontrollida ning igaks petteks seal ka õli ära vahetada.
|
|
|
POZ
huviline
Registreerunud 14.08.19
Postitusi: 33
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb L&K
|
postitati 21.08.19 20:53
|
|
|
Superbide järelturul on hetkel täielik seisak. Mul üks 15a superb juba jaanuarist müügis ja huvilisi praktiliselt pole. Samuti on paljud täna 18-22
hinnaklassis olevad masinad samuti väga pikalt müügis olnud.
Tehniliselt ei ole 150k mingi väga suur läbisõit. Kui masin 3-4 aastaga sellise numbri ette kerinud, siis on ta reeglina saanud palju ja pikki
maantee/bahni otsi ning seetõttu ei ole ei kasti ega mootori kohapealt midagi vaja karta. Pigem väldiks just liiga väikese ls’ga masinaid, mis
ilmselt on saanud enamasti linnasisest sõitu.
Linnas tiksutamine põhjustab egr’i ja dpf’i ummistumist ning pidev käikude vahetamine kulutab ka sidurit. Kindlasti tuleb veenduda et autol oleks
korrektne hooldusajalugu kas siis digiraamatu või hooldusajaloo näol. 15+ aasta masinatel on see reglina alati olemas.
150k pealt ei ole suurt hooldust vaja teostada. Tehas annab mujale euroopasse hammasrihma välbaks 210k ja väga tolmustesse tingimustesse 120k km’i.
Isiklikult soovitaks rohma vahetus teostada hiljemalt 180k peal.
|
|
|
maxe
klubiliige
Registreerunud 28.06.15
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia Monte-Carlo TSI
|
postitati 22.08.19 10:14
|
|
|
Eks see ole selline hinnavahemik kus agresiivselt promotakse ju Octaviat ja nüüd ka Scalat, millele on uue autona lihtsam finantsseerimist saada
pangast, antakse kaasa igasugu nodi(ka teiste markide sama hinna klassi autodel).
|
|
|
reimanis
huviline
Registreerunud 04.09.19
Postitusi: 1
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.19 09:13
|
|
|
Tradefor
Tere
Ostsin nende käest just Superbi, väga hea ja sõbralik suhtumine.
Sõidukil avastasin teisel päeval, et tagumise ukse mootor jupsib, rääkisin meestele mure ära, võtsin hinnapakkumise ja nad olid nõus selle oma
kuludesse kandma. Samuti ei pidanud liisingu jaoks ise eriti vaeva nägema, käisid ja orgunnisid eelnevad asjad ise kõik ära.
Esindusest küsisin ka rihma vahetuse kohta, öeldi et 600-800€ maksab lõbu.
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 04.09.19 09:58
|
|
|
Tradefori poisid tegelevad juba väga ammusest ajast korralike autode maaletoomisega, peamiselt saksamaalt. Nende autod on alati kontrollitud,
vajadusel korrastatud ja ajalooga.
Julgen ka soovitada!
|
|
|