Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.4TSI vs 1.8TSI (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3703)
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 09.12.19 18:29 Tsiteeri
1.4TSI vs 1.8TSI



Olen olude sunnil taas uue auto otsingul ning sedapuhku leidsin tee tagasi "vana hea" Superbi juurde. Varasemalt sõitnud S3 2.0 140kw diisliga mis oli 80% linnasõidu juures sobimatu kompott. Hetkel on laual 1.4TSi ja 1.8TSI - esimene tundub ökom, teine optimaalsem. Ei teagi kuhu poole joosta.

1.4 kohta on siin foorumis küll kirjutatud, aga millised on reaalsed kogemused 1.8-ga? Kütusekulu, DSG võimalikud hädad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 10.12.19 08:21 Tsiteeri


Täpselt nii see ongi, et kui sõita kah tahad võta 1,8 aga kui kulgemisest A-st B-ni piisab, siis 1,4 kärab igapäevaks küll.

Minul pikem Euroopa ots (kiirteed, linna, maanteed) 1,8ga tuli 6,8l/100km. Niisama linnasõidu poole kaldu keskmine ehk 8,3 ja maanteel püüdes võis ka plussmiinus 5,7l liikuda aga see oli tõeliselt igav rangelt mitte üle 90km/h ja kindlasti kiirendamata möödasõitudeta üsna jokutamise moodi. Kusjuures suverehvide vahetus pidamise paremuse poole andis 0,3-0,5l küttekulu muutust kehvemuse poole ehk kulu pole ainult autos endas või sõidustiilis kinni.

DSG kuiva siduriga versiooniga päris sinasõbraks ei saanudki aga ise kestis küll. Mehhatroonika plokk vahetati garantiiajal, sidur minu enda läbisõidul ca 90k pealt ise. Olin teine omanik.
Օlikulu 0,25-0,3l 5000km peale, mida lugesin normaalseks.
Kontrolli roostet tagatiibadel stange ühenduskohas rattakoobaste juures eriti kui täiesti Eesti masin. Kui veel polegi siis sealt on potentsiaali aegapikku roostetama hakata (talvine sool, kruusateed)

Selgituseks: Minu jutt kehtib S2 (minu eelmine auto) kohta ehk arvasin (ekslikult), et vana hea Superb on siis vana Superb praeguse põlvkonna suhtes ehk teine väljaase.
S3 korral aga on 1,4 võimekam mootor ikka teisest puust kuigi ka siin on 1,8 parema minekuga kuid 1,4 on juba täitsa kaalumist väärt.
NB! S3 1,8 DSG-ga on väänet saadaval 250Nm ja manuaaliga 320Nm!

Sõida aga mõlemaga ja soovitavalt järjest samal päeval ning ongi pilt selge, milline just sulle paremini sobib :)

https://www.briskoda.net/forums/topic/394287-18-tsi-dsg7-or-20-tsi-dsg6/
https://www.youtube.com/watch?v=wa97h-gdv6M


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarkkoN
huviline



Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019

postitati 10.12.19 17:20 Tsiteeri


Proovisin ise samuti enne ostu 1.8 132kw isendit ja suurem erinevus tuli sisse möödasõidul- 1.8 kiirendas paremini, mis on ka loogiline. Samas kütusekulu oli suurem, kui 1.4 ja ka hind, mistõttu valisin viimase. Lisaks sain muidugi ka sigahea pakkumise, aga see selleks.
Sõbral on 1.8 ja proovis minu oma, ütles, et tema samuti suurt vahet ei näe, ütles, et linnas 1.4 tundub krapsakamgi.
140kw diisel on muidugi mõlemast parema minekuga, juba puhtalt oma suurema väände tõttu.
Kütusekulust- sõidan nii linna kui maanteed ja olen pigem raskema jalaga ning talvel on keskmine 7 juures, suvel 6 ja veidi alla. Suvel sai Riias käidud, vajutatud ka parasjagu ning keskmine tuli kuskil 5.5-5.6 kanti. Minu teemast võid täpsemalt lugeda kulude kohta.
7k DSG minule muidu sobib väga hästi, vaid häirivad aeg-ajalt kaks asja: esiteks, kui auto on peaaegu seisma jäänud ja vaja kiirendada, siis mõtleb natuke enne minekut. Ja teiseks, vahest kohalt läheb kerge hüppega, et lööb pea veits kuklasse, aga see võib olla ka minu sõidustiili asi. Muidu on hea kast, kiire vahetamisega ja sujuv.
Vigu sõber kurtnud pole, õlikulu oli tal 15000km kohta umbes liiter-poolteist. Minu autol on kohe ees 29000km ja õli näit on natuke poolest normist ülespoole, ehk midagi ikka kulutab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aligator
huviline



Registreerunud 02.04.20
Postitusi: 2

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS 2,0 TSI 162kw

postitati 05.05.20 18:13 Tsiteeri


Enne enda sõiduki soetamist (2017a 1,8tsi Superb) sai samuti proovitud nii 1,4 tsi kui ka 1,8tsi ning koheselt sai selgeks, et pigem isiklikult valin ikka 1,8tsi. Küttekulu küll veidi suurem, kuid 132kw bensuka kohta minu meelest igati mõistlik. Nädalavahetusel sai tehtud tripp Lõuna-Eestis ca 360km ning keskmine koos linna ja maanteega tuli 6,9.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]