AFAIK on automaatjuhtimisega käigukastil suhteliselt kontrollitud käiguvahetused ja vajamineva maksimum väändejõu saab suhteliselt täpselt välja
arvutada. Käsikäigukastide puhul on käiguvahetused nagu nad on, mõni äkki laseb pöörded piirajasse ja laseb siis siduri lahti jne. Selleks et
ülekanded liiga vara laiali ei lendaks tehakse varu mõnevõrra suurem kui automaatkastide puhul.
Mulle isiklikult kahe siduriga automatkastide idee väga meeldib. Käikude üles vahetused on väga mõnusad, probleeme võib esineda ainult ootamatu
kiiresti alla vahetamisega ja alla vahetamist ei saa teha 2 käiku alla (kui 1,3,5 käigu sidur on juba 3da käigu peal hõivatud, siis esimese peale ta
otse hüpata ei saa). Nendest probleemidest üle saamiseks on tippmudelitel palju käike, näites IS-F'il 8 tükki, annab piisavalt mängumaad igal
kiirusel.
Natuke teemasse ka, Saksa auto garantiiga chipiga laseks ise ringi küll
|