Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: RSi omanikele (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2721)
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 13.05.08 07:23 Tsiteeri
RSi omanikele



http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php?id=18882423


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
might
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.07
Postitusi: 62

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II RS 2,0 TDI DPF

postitati 13.05.08 08:01 Tsiteeri


Eks häid mõtteid ole ju varemgi olnud :) Mõni maksustaks CO2 järgi mõni kw alusel. Mõni variant võib kunagi ka reaalsuseks saada, kuid pakun, et meil siiski mitte niipea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cosmic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211

Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4

postitati 13.05.08 08:26 Tsiteeri


Üheltpoolt muidugi tore, et skoda RS nüüd luksautode alla kvalifitseerub tänu oma kw-dele, aga selle eest kuni 5000 krooni kuus lisa maksma hakata tundub naatukene palju (viide artiklile ).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 13.05.08 08:27 Tsiteeri


Kui see maks liiga kirves tuleb, hakkab siin hulgim liikuma võõramaa numbrimärgiga autosi. Ise pean ka olude sunnil 210 kWga varsti tänavatel kulgema hakkama.
kW ja luksuse vahele võrdusmärgi tõmbamine on minu arvates vale. Palju on >139kW autosi mis veavad ringi paljulapselisi peresi ja on 7-kohalised. Pealegi on terve trobikond Eesti kodanikke, kelle pühapäeva auto putitamiseks garaazis. Kellel Evo/Impreza rallitamiseks, kellel vana V12 Jaguar/BMW jne jne. Rootsis saab sellised pühapäeva-autod isegi eraldi kindlustusklassi, kuna nendega iga päev ei sõideta. Meil sellist asja pole eriti loota. Võimas auto ei prugi samas sugugi olla ilge bensiinineelaja. Täiesti olemas 200kW bensiiniautosi ilma turbota, mis võtavad keskmiselt kütet 7,7 sajale. Kui lapats põhja vajutada, siis muidugi kulunumbrid teised.
Kõige õiglasem on maksustada ikka seda mida iga auto tarbib ehk siis kütust. Sõidad vähe ja säästlikult maksadki vähem, sõidad palju ebaökonoomse autoga, siis maksad küttega selle lõbu ise kinni. Riik saab aktsiisi läbi oma maksud kätte ja keegi ei tunne, et peaks riigist välja kolima hakkama või ennast autoga näiteks Bulgaariasse registreemima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 13.05.08 09:58 Tsiteeri


nohh.. tõenäoliselt siiski sellist lollust ei tehta.. aga kui tehtaks.. siis läheks vast see 1,8T superb loosi.. palju sel kw'sid oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.08 10:48 Tsiteeri


Raido Rüütel, sõiduohutuse õpetaja: Mõnes riigis sõidavadki poliitikud Skodade ja isegi Daciatega. :D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 13.05.08 11:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Raido Rüütel, sõiduohutuse õpetaja: Mõnes riigis sõidavadki poliitikud Skodade ja isegi Daciatega. :D:D:D
krt isegi LAVis ja muudes toredates riikides, kus elanikkonda sureb massides nälga ja haigustesse.. sõidavad riigisad ikka läikivate ja suurte autodega ringi...

mis puutub sellesse auto lätti registreerimisse:


Tsitaat:

NՕUKOGU DIREKTIIV,

28. märts 1983,

ühest liikmesriigist teise ajutiselt imporditud teatavate transpordivahendite maksuvabastuse kohta ühenduses

(83/182/EMÜ)

Artikkel 3

Teatavate isiklikuks kasutamiseks mõeldud transpordivahendite ajutine importimine

Kui erasõiduk, haagiselamu, lõbusõidulaev, eraisikule kuuluv õhusõiduk, kolmerattaline sõiduk või jalgratas imporditakse ajutiselt, vabastatakse imporditud ese artiklis 1 nimetatud maksudest ajavahemikuks, mis järjest või muul viisil ei ületa kuut kuud iga 12 kuu kohta, eeldusel et:

a) kaupa importiv isik:

aa) omab alalist elukohta liikmesriigis, mis ei ole liikmesriik, kuhu ajutiselt imporditakse;

bb) kasutab kõnealust transpordivahendit isiklikuks kasutamiseks;

b) kõnealust transpordivahendit ei võõrandata ega rendita välja liikmesriigis, kuhu ajutiselt imporditakse, ega laenutata selle riigi residendile. Ühenduses peakontorit omavale autorendiettevõttele kuuluvaid erasõidukeid võib siiski mitteresidentidele reeksportimise eesmärgil edasi rentida, kui sõidukid on riigis seoses rendilepinguga, mis on selles riigis lõppenud. Autorendiettevõtte töötaja võib need ka saata tagasi liikmesriiki, kus need esialgu renditi, isegi kui see töötaja on liikmesriigi resident, kuhu ajutiselt imporditakse.

1. Käesoleva direktiivi kohaldamisel tähendab “alaline elukoht” kohta, kus isik tavaliselt elab iga kalendriaasta jooksul vähemalt 185 päeva seoses isiklike ja tööalaste sidemetega või, kui tööalased sidemed puuduvad, seoses isiklike sidemetega, millest ilmneb nimetatud isiku märkimisväärne seos tema elukohaga.

Kui isiku tööalased ja isiklikud sidemed on eri kohtades ning ta elab seetõttu järgemööda kahes või enamas liikmesriigis asuvates eri kohtades, loetakse tema alaliseks elukohaks isiklike sidemetega seotud kohta, kui ta sinna korrapäraselt tagasi pöördub. Viimati nimetatud tingimus ei pea olema täidetud, kui isik elab liikmesriigis kindla kestusega ülesande täitmiseks. Ülikoolis või koolis õppimine ei tähenda alalise elukoha muutust.

2. Oma alalise elukoha tõendamiseks kasutavad isikud asjakohaseid vahendeid, näiteks isikutunnistust või mis tahes muud kehtivat dokumenti.

3. Kui impordiliikmesriigi pädevatel asutustel on kahtlusi seoses vastavalt lõikele 2 esitatud väidetega alalise elukoha kohta või kui nad soovivad teha teatavat erikontrolli, võivad nad nõuda mis tahes lisateabe või -tõendite esitamist.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 13.05.08 12:17 Tsiteeri


Kõik direktiivid pole kohustuslikud liikmesmaadele seadusesse kirjutamiseks, paljud on rohkem soovitusliku iseloomuga. Reaalses elus on 3-5 tuhat krooni kuus piisav raha et osad eestimaalased kogu oma palga maksurahad piiri taha suunaksid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 13.05.08 19:42 Tsiteeri


See artikkel lõhnab turunuse järgi. Võimalus oma valijatele mokkamööda olla. Mõni parteisoldat on selle kiiruga valmis kribanud? Ilma et teemat valdaks. Ka sotsid ise jäävad teema kommenteerimisega hätta :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 14.05.08 04:42 Tsiteeri


Njaa, selliseid autosi pidavat olema 30 000. Võimalik et mõnes peres on auto kahepeale. Lisaks on kindlasti neid kelle unistus on lähemate aastate jooksul mõni "üle normi" võimsam auto soetada. Kokkuvõtteks on sotside suhtes negatiivselt meelestatud kodanikke kaugelt üle 30 000, usun nad kaotavad järgmistel valimistel mõnuga hääli, sest jahtuva majanduse ja üle 19 kroonise diislihinna taustal tõstab niimõnigi auto-omanik igasuguse lisamaksu peale kõvasti kisa. Kardan et see populism ei lähe sotsidel läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 16.05.08 07:59 Tsiteeri


Asjalikult võtab eelnõu kava kokku see jutt siin: http://www.vabalog.ee/?p=583


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.9% - SQL: 73.1%]